Veb saytlarin hazirlanmasi

10 İLDƏN ARTIQ İŞ TƏCRÜBƏSİ (+99455)532-19-88
24
Dec

veb saytlarin hazirlanmasi bakida

Veb saytlarin hazirlanmasi mərhələləri.
Dəyərli dostlar, indi isə biz veb saytlarin hazirlanmasi haqqında danışacayıq. Fərq etmir sizin şirkətiniz hansı yol ilə veb-sayt düzəldəcək, bu hər zaman şirkət idarəedicilərinin icraçı ilə (istər bu kənar veb-studiya, istər də şirkətin öz marketinq şöbəsi olsun) əməkdaşlığına yol açır.
Bu zaman bir çox problem ona görə yaranır ki, çox zaman sifarişçi işçi resursun yaradılması üçün əsas mərhələləri sona qədər anlamır, icraçının isə bunu başa salmağa vaxtı (və ya istəyi) olmur.
Veb saytlarin hazirlanmasi əsas mərhələləri:
1. Veb-saytlarin məqsədlərinin və onun yerləşməsinin müəyyənləşdirilməsi.
Bu mərhələdə səhifənin nə üçün yaradılmağını, yəni o hansı məsələləri həll etməlidir: şirkət haqqında ümumi məlumat verməli və ya insan fəaliyyətinin hər hansı bir tərəfini çoxtərəfli aydınlatmalı, ənənəvi kanallarla satışları artırmalı və ya veb-ticarət təşkil etməli, reklam və ya marketinq kampaniyası aparmalıdır.
Veb saytlarin hazirlanmasi məqsədi, çox zaman, sifarişçi tərəfindən müəyyənləşdirilir, sonra isə icraçı ilə dəqiqləşdirilir və düzəlişlər edilir.
Bu nəinki veb saytlarin hazirlanmasinin, həm də internet – marketinqin əsas mərhələsidir.
Əgər sifarişçi veb-saytin ona necə lazım olduğunu anlamırsa, 99% ehtimalla o icraçının işi ilə narazı qalacaq və hesab edəcək ki, veb saytlarin hazirlanmasi sərf olunan pul itirilmişdir. Nəticədə, şirkət internet-marketinqdən istifadə etməyəcək, hansı ki onun bazardaki vəziyyətinə mənfi təsir edəcək.
Veb saytlarin hazirlanmasi məqsədlərinin müəyyən edilməsindən sonra səhifənin auditoriyası müəyyən edilməlidir, belə ki bu, məlumatın hansı formada nümayiş ediləcəyinə təsir edəcək.
Veb-saytlarin auditoriyasının müəyyən edilməsi onun məqsədlərinin müəyyən edilməsindən geri qalmayan mərhələdir. Şirkətin auditoriyası heç də hər zaman offlayndan birbaşa onlayna keçməyəcək. Auditoriyanı bilərək veb-saytin əsas ziyarətçilərinin kimlər olacağı haqqında mülahizələr aparmaq olar.
Saytin auditoriyasının müəyyənləşdirilməsi və mümkün qədər dəqiq tərifi layihə üçün düzgün dizaynın hazırlanmasına və mətnin yazılmasının düzgün seçilməsinə imkan yaradır.Auditoriya ilə onun başa düşdüyü dildə danışmaq çox vacibdir. Və bu tələb internetdə real həyatdan dəfələrlə vacibdir, çünki burada sizi və rəqibinizi yalnız bir siçan kliki ayırır.
Bu mərhələnin sonunda saytin hansı axtarış tələbləri nəticəsində axtarış sorğusunda çıxacağı nisbi olaraq müəyyən edilir və gələcək veb-layihənin rəqiblərinin internet-layihələri nəzərdən keçirilir.

whatsapp